LIETOŠANAS NOTEIKUMI
Prieks Tevi redzēt mūsu mājaslapā www.katii.lv (turpmāk – “mājaslapa”). Mājaslapas īpašnieks ir SIA “OpusArt” (turpmāk – “Uzņēmums”), reģistrācijas Nr. 40203632129, juridiskā adrese Ziedu iela 7, Līvbērzes pag., Jelgavas nov., Latvija.
Ja Tev rodas jautājumi par mājaslapas lietošanu vai noteikumiem, sazinies ar mums, izmantojot mājaslapas kontaktu formu (vai e-pastu, kas norādīts kontaktu sadaļā).
Mājaslapas saturs ir Uzņēmuma īpašums. Jebkāda materiālu pārpublicēšana vai izmantošana atļauta tikai ar Uzņēmuma rakstisku saskaņojumu. Visas tiesības aizsargātas.
Lai nodrošinātu ērtu un nepārprotamu iepirkšanos, zemāk atradīsi Distances līgumu, kas regulē mūsu savstarpējās attiecības.
Patīkamu iepirkšanos novēl Katii komanda!
DISTANCES LĪGUMS
Šajā mājaslapā piedāvāto preču pārdevējs ir SIA “OpusArt”, reģ. Nr. 40203632129, juridiskā adrese Ziedu iela 7, Līvbērzes pag., Jelgavas nov., Latvija (turpmāk – Pārdevējs), un persona, kura veic pasūtījumu (turpmāk – Pircējs), vienojas par sekojošo.
1. Vispārīgie noteikumi
-
Pārdevējs apņemas Pircējam pārdot un piegādāt preces (smaržas, ķermeņa kopšanas produktus un dabīgās sveces) atbilstoši interneta veikalā veiktajam pasūtījumam.
-
Katras preces apraksts (vispārīgs apraksts, sastāvs, izmantošana, iepakojums, piegādes veids) ir sniegts preces lapā. Informācija var tikt mainīta bez iepriekšēja brīdinājuma.
-
Ja pasūtītā prece nav pieejama vai ir piegādes problēmas, Pārdevējs 1 darba dienas laikā informē Pircēju.
-
Ekrāna iestatījumu dēļ krāsas un toņi dzīvē var atšķirties no bildēs redzamā.
-
Preču cenas norādītas pie katras preces un var mainīties bez iepriekšēja brīdinājuma.
2. Preču pasūtīšana
-
Pircējs izvēlas preces/variācijas un pievieno tās grozam; pasūtījums tiek apstiprināts, izvēloties “Pasūtīt”.
-
Pircējs ir personīgi atbildīgs par sniegto piegādes datu pareizību.
-
Izmaiņu gadījumā pasūtījumā Pircējs nekavējoties informē Pārdevēju (kontaktu formā vai e-pastā, kas norādīts kontaktos).
-
Veicot pasūtījumu, Pircējs apstiprina, ka ir iepazinies ar preces aprakstu, lietošanu/kopšanu un citu norādīto informāciju.
-
Preces tiek rezervētas pēc apmaksas saņemšanas.
-
Ja atsevišķu preci piegādāt nav iespējams, Pārdevējs atmaksā par šo preci samaksāto summu; pārējās pasūtījuma preces tiek piegādātas kā ierasts. Pārdevējs var sazināties un piedāvāt alternatīvu līdzvērtīgu preci.
3. Apmaksa
-
Pēc pasūtījuma Pircējs saņem rēķinu ar darījuma detaļām uz norādīto e-pastu. Rēķins derīgs bez paraksta.
-
Apmaksa iespējama ar bankas pārskaitījumu un norēķiniem internetbankā/maksājumu kartēm.
-
Ar maksājumu saistītās komisijas maksas sedz Pircējs.
-
Pasūtījuma izpilde tiek uzsākta pēc naudas saņemšanas Pārdevēja kontā.
-
Ja tiek izmantota dāvanu karte, tās kodu ievada laukā “Atlaižu kods”.
4. Piegāde
Izsūtīšana: parasti 1–4 darba dienu laikā pēc apmaksas saņemšanas. Ja sagatavošanai vajadzīgs ilgāks laiks, Pārdevējs par to informē Pircēju. Steidzamos gadījumos lūdzam sazināties – vienosimies par iespējām.
Piegādes tarifi:
Latvija
-
Omniva pakomāti – €2,95
-
Latvijas Pasts pakomāts vai Venipak pakomāts – €2,45
-
DPD pakomāts – €3,45
-
DPD līdz durvīm (LV) – €5,95
Lietuva & Igaunija
-
Venipak pakomāts (LT/EE) – €3,45
-
Omniva pakomāts (LT/EE) – €4,50
-
DPD līdz durvīm: Lietuva €5,95, Igaunija €7,95
Starptautiski
-
Latvijas Pasts – Eiropa – €7,95
DPD pakomats - Eiropa - €7,95
-
Latvijas Pasts – Pārējā pasaule – €14,95
Bezmaksas piegāde: pasūtījumiem virs €50 – bez maksas ar pakomātu (attiecas uz sūtījumiem visā Eiropā).
Pārdevējs neuzņemas atbildību par piegādes kavējumiem pārvadātāju darba dēļ. Ja preces izmērs neatbilst izvēlētajam piegādes veidam, Pārdevējs var mainīt piegādes risinājumu uz citu ekvivalentu (izmaksas šādā gadījumā sedz Pārdevējs).
5. Atteikuma tiesības (14 dienas)
-
Pircējam ir tiesības 14 dienu laikā no preces saņemšanas atteikties no preces vai to apmainīt, ja:
-
prece nav lietota,
-
tā ir oriģinālajā iepakojumā, ar visām birkām un pilnā komplektācijā,
-
prece nav bojāta (nav sasmērēta, saburzīta u.tml.).
-
-
Higiēnas apsvērumu dēļ nav atgriežamas/apmaināmas atvērtas vai lietotas ķermeņa kopšanas preces u.c. higiēnas preces.
-
Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējs aizpilda atteikuma veidlapu (paraugs pieejams mājaslapā) un seko tur norādītajai procedūrai.
-
Atgriešanas piegādes izmaksas atteikuma tiesību gadījumā sedz Pircējs.
-
Nauda tiek atmaksāta 14 dienu laikā pēc atgriezto preču saņemšanas un pārbaudes, izmantojot to pašu maksājuma līdzekli, ko Pircējs izmantoja pirkumam.
-
Personalizētas/individuāli izgatavotas preces netiek pieņemtas atpakaļ un netiek apmainītas (MK Nr.255 22. punkts).
-
Sūtījumus ar kurjeru neapmainām – tos var atgriezt; apmaiņu (izmērs u.tml., ja attiecināms uz konkrēto produktu) iespējams noorganizēt, vienojoties ar Pārdevēju.
-
Ja pirkums veikts ar dāvanu karti, atmaksa tiek veikta dāvanu kartes veidā.
-
14 dienu termiņš sākas no brīža, kad prece piegādāta (ja saņemšana veikalā – no brīža, kad Pircējs saņem uzaicinājumu preces saņemšanai).
-
Juridiskām personām atteikuma tiesības neattiecas.
Atgriešanas adrese/precīzas instrukcijas tiks paziņotas pēc atteikuma veidlapas iesniegšanas (izmanto mājaslapas kontaktu sadaļu).
6. Privātums
-
Pircēja dati (vārds, uzvārds, adrese, tālrunis, e-pasts) tiek apstrādāti pasūtījumu izpildei, piegādei un grāmatvedībai, ievērojot spēkā esošos datu aizsardzības normatīvus.
-
Dati netiek nodoti trešajām personām, izņemot gadījumus, kas nepieciešami pasūtījuma izpildei (piegādātāji/pārvadātāji, maksājumu iestādes) vai ja to pieprasa tiesībsargājošās iestādes.
-
Dati var tikt glabāti Uzņēmuma izmantotajās sistēmās (mājaslapas platforma, Uzņēmuma datorsistēmas, grāmatvedības sistēmas, norādītā e-pasta sarakste).
-
Glabāšanas termiņš: līdz 5 gadiem vai ilgāk, ja to paredz normatīvie akti.
-
Pircējam ir tiesības piekļūt saviem datiem, labot, dzēst, ierobežot apstrādi, iebilst apstrādei, kā arī atsaukt piekrišanu (ciktāl apstrāde balstīta uz piekrišanu).
7. Mārketings
-
Piekrītot noteikumiem, Pircējs var piekrist saņemt jaunumus un piedāvājumus. No tiem iespējams atteikties jebkurā brīdī, izmantojot saites e-pastos/paziņojumos vai sazinoties ar mums (kontaktforma).
Ja Tev rodas neskaidrības, raksti mums kontaktu sadaļā, un mēs palīdzēsim.
Piezīmes par pielāgošanu (jums iekšēji):
-
Ja vēlaties norādīt konkrētu atgriešanas adresi vai konkrētu pakomātu, pasakiet – varu to ielikt 5 sekundēs.
-
Ja izmantosiet konkrētu klientu atbalsta e-pastu (piem., [email protected]), varu to pievienot 1. sadaļā un privātuma sadaļā.
-
Ja plānots klātienes saņemšanas punkts, varu pievienot to piegādes sadaļā ar darba laikiem.